zaterdag 11 september 2010

Eerste week na vakantie

Zo, de eerste week na mijn vakantie zit er weer op. Het is een afmattende week geweest, maar aan de andere kant ook weer leerzaam voor mijn werkgevers. Ik heb een goed gesprek gehad met de persoon die verantwoordelijk is voor het bedrijf dat ik dien te runnen. Hieruit kwam wel een goed resultaat, mijn werktijden zijn nu wat verbeterd en ook de nachten word ik normaliter niet meer gestoord door de werknemers. De "vervelende" taken hebben ze bij mij laten verdwijnen en nemen ze zelf op zich bij toerbeurt. Op zich dus een goede zaak. De bedoeling is nu dat ik normaal in de ochtend start met invullen van de uren die ik eerst verspillend vond in de avond en in de middag gewoon weer als voorheen, avonden en weekenden vrij. Na een week zijn ze er nu wel achter dat dit niet werkt, want dat werk deed ik eigenlijk al, maar dan als overwerk, dus nu kom ik gewoon tijd tekort voor de rest en blijft het dus weer liggen. De werkgevers hebben nu na deze week dus wel in de gaten dat dit ook niet werkt.

Nu is het dus weer afwachten hoe ze hier een oplossing voor willen vinden. Het zal er op neer komen dat ik dadelijk gewoon gelijk krijg en dus mijn ideeen door kan duwen. Hopelijk zijn die natuurlijk wel werkbaar, anders sta ik zelf natuurlijk voor paal, maar eerlijk gezegd ben ik daar niet zo bang voor. Laat ik maar optimistisch blijven en verder gewoon afwachten. Voorlopig heb ik het weer wat rustiger in mijn priveleven.

Het is wel wennen om weer vrij te zijn in de weekenden en in de avond. Ik weet eigenlijk niet goed wat ik met die vrije tijd aan moet, ik ben nu eenmaal workaholic. Gelukkig had ik deze week behoorlijk vermoeiend werk om handen, maar ik moet natuurlijk wel uitkijken dat ik daardoor niet naar mijn lichaam luister. De leeftijd gaat nu eenmaal af en toe ook meespelen in bepaalde dingen. Mijn arm is al niet meer wat het geweest is en ik deed al weinig moeite om die te ontzien, maar deze week al helemaal niet. Voor de rest heb ik gelukkig nog geen problemen, maar dat kan nog komen, hahaha.

Voorlopig ga ik nog steeds rondkijken naar andere aanbiedingen en verder maar genieten van de verplichte vrije tijd die ik nu heb.

Mijn flyer van dit weekend

2 flyertje(s):

Kleurrijk Leven zei

En nu maar hopen dat het ook allemaal zijn vruchten af zal werpen. Er wordt in ieder geval geluisterd, dat is al iets. Het lijkt me niet onverstandig toch eens wat meer om jezelf te geven, je gezondheid. Zij doen het duidelijk niet...je hebt maar één lichaam en daar moet je het mee doen. Fijn dat je nu weer echt weekenden hebt...ook dat zal weer even wennen zijn. ;-) Je kids zullen het erg waarderen denk ik zo. ;-)

Thanks voor je reaktie.

Een fijne zondag...
Grtzzz

hanscke zei

Vrije tijd kan erg leuk zijn. Ik weet er wel weg mee, terwijl ik mijn werk ook heel leuk vind, maar dat heeft zijn grenzen.
OT De vorige week had ik al een aantal malen geprobeerd om een reactie achter telaten, toen luke het nu. Inmiddels is er iets veranderd en lukt het nu wel