vrijdag 3 september 2010

Over mij

Soms wil je maar niet wakker worden, dat had ik vandaag. Gisteren had ik, ondanks dat ik vakantie heb, toch een drukke dag voor mijn gevoel. eigenlijk deed ik niet veel, maar toch voelde het zo. Om 6 uur stond ik op, ik had aangeboden om iemand weg te brengen, dus om 7 uur stond ik klaar om aan te rijden. Het was ruim een uur rijden en daarna reed ik weer terug naar huis. Thuis heb ik mezelf maar eens bezig gehouden met allerlei huishoudelijke dingetjes. Daarna ook nog boodschappen en zo. Ophalen was gelukkig niet nodig, maar ik had wel iemand anders beloofd om op te halen bij het station. toen nog even daar gebleven en daarna weer naar huis. Maar vlakbij mijn huis pikte ik bij toeval nog even een terrasje met wat mensen en toen was het al na zevenen, dus ging ik maar eens wat te eten maken voor mezelf. Kibbeling met gebakken aardappeltjes, heerlijk was het. Toen heb ik nog wat achter mijn laptop gezeten en de televisie. En nu kan ik maar niet wakker worden.

Voor mij werkt het schijnbaar andersom, als ik de hele dag gewerkt heb en dus eigenlijk moe zou moeten zijn, dan kan ik de volgende dag gewoon direct wakker worden en ook zijn. Ben ik nu vreemd of is dat normaal. Zou ik dan toch een workaholic zijn, oei dat is niet best. Ik moet eerlijk toegeven dat ik mezelf beter voel wanneer ik gewoon iedere dag werk, maar toch was ik, voor mijn gevoel, toe aan een vakantie. Mijn vakantie heb ik in 2 delen moeten nemen, maar dat doe ik dus maar niet meer. Gewoon 3 weken achter elkaar lijkt me toch beter. Ja, ik heb mijn vakantie onderbroken door problemen op mijn werk. Mijn baas belde mij om die problemen opgelost te krijgen en dat betekende een onderbreking van 1,5 week en dan weer vakantie. Nu begin ik aankomende maandag weer, maar niet meer op de oude functie. Zoals je in een eerder logje al hebt kunnen lezen is het niet helemaal koek en ei meer op mijn werk, maar ik ga toch graag weer werken. Kan ik mezelf weer af en toe bezig houden met andere dingen.

Genoeg gepraat, vandaag begint eerst nog een weekend, met daarin een feestje. Altijd leuk! Vandaag ook nog even iemand ophalen met een hoop bagage en weer thuis brengen en ja, ik weet het, ik lijk wel een taxibedrijf, maar dat is gewoon toeval in dit stukje. Soms is het nu eenmaal makkelijk als je een busje rijdt van de zaak, dan zeg je wat makkelijker "ja". Het is ook helemaal niet erg om te doen, tenslotte is het ook meestal voor de kinderen of goede vrienden en ze maken er geen misbruik van. Maar ik stop met dit geblabla, want het wordt tijd om een douche te nemen en op tijd aan te rijden.

Tot de volgende flyer

0 flyertje(s):