donderdag 2 september 2010

Mijn financien maar weer eens geregeld deze week. Mijn salaris was binnen en dan komen de rekeningen van de maand weer uit de kast. Het was wel weer teveel, maar daar heeft iedereen wel last van, denk ik. Behalve natuurlijk de miljonairs onder ons, maar die hebben meestal geen blog. Sommigen hebben die natuurlijk wel, maar die wordt gemaakt hun secretaresses of zo, hahaha. Het moet toch ook wel eens leuk zijn als je eens niet op je rekening hoeft te kijken of het allemaal wel lukt deze maand.

Ooit zal ik misschien nog eens kunnen zeggen; weet je nog dat ik iedere keer moest kijken of ik de maand wel door kon komen. En anders maar niet, eigenlijk vind ik het niet erg, ik heb te eten en te drinken. Materiele zaken doen me niet zoveel. Natuurlijk is het leuk om iets meer te kunnen, maar of het nodig is, ik weet het niet.

Er schijnen 96.000 miljonairs te zijn in Nederland, misschien moet ik maar eens allemaal een brief sturen om een beetje te delen met mij. Je weet nooit of er eentje bij zit die dit werkelijk doet, dan ben ik toch weer mooi geholpen. Dan weet ik ook meteen hoe het voelt om zonder zorgen te leven en ga ik misschien weer wel houden van materiele zaken. Ach, ik weet niet of het wel zo goed is, misschien is het maar beter zo.

Laten we het maar op dagdromen houden en maar gewoon iedere maand weer de rekeningen uit de kast pakken zodra het salaris binnen is. Het voordeel is wel dat ik dan nooit een brief zal krijgen.

Dit was weer een flyer uit mijn hart.

0 flyertje(s):