zaterdag 18 september 2010

Gebroken!

De titel zegt het al, deze 2e week na mijn vakantie is echt zwaar geweest. Druk op mijn werk, maar ook thuis, weinig geslapen, veel gesjouwd en mijn lichaam eigenlijk afgebroken. Natuurlijk ligt dit ook aan mijzelf, maar toch voel ik me een beetje misbruikt. Toch zet ik deze manier van werken nog even door, want langzamerhand begint het mijn werkgevers duidelijk te worden dat zij de zaak, die ik voor hen aan het opbouwen was, weer aan het afbreken zijn. De werknemers steunen en kreunen steeds meer, de fouten en dus de kosten stapelen zich op, het werk blijft liggen, de auto's zijn in slechte conditie, zo kan ik nog wel even doorgaan. Zelf vind ik het moeilijk om al die dingen te zien en daar niets aan te kunnen veranderen, maar het is volgens mij de enige manier om het duidelijk te krijgen. Af en toe regel ik, zelfs in mijn eigen tijd, toch weer even wat dingen met de jongens, maar dat doe ik puur uit sympathie voor die jongens.

De hele week heb ik nog niet eens mijn mail nagekeken en ook de TV weinig tot niet gezien. Het was thuiskomen, slapen, werken, persoonlijke dingen regelen voor anderen, laat eten, slapen en weer vroeg op. Het lijkt wel of alles minder wordt in mijn leven, maar toch voel ik me nog steeds goed. Wel moe en afgebroken, maar toch .....

Het lijkt wel een klaagzang, maar zo moet je het ook weer niet zien. Onder de persoonlijke drukte zaten heel wat leuke dingen, dus daarom voel ik me toch goed. Toch zit ik steeds meer te denken om weer eens te switchen met mijn leven, ik weet alleen nog niet goed hoe. Daar kom ik vast wel uit de komende tijd.

Korte flyer deze keer van mij.

7 flyertje(s):

hanscke zei

Volgens mij is er iets in je leven veranderd wat jou niet zint

KeepSmiling zei

Ik vind het jammer dat op deze manier het grote enthousiasme waarmee je begon steeds meer verdwijnt. Maar ik begrijp het wel...

Eerst maar eens aan jezelf denken..je gezondheid. Zoals al meerdere keren merk je ook nu weer dat het uiteindelijk het belangrijkste is. Geen enkele baas, werkgever, bedrijf is het waard dat je gezondheid er zo onder te lijden heeft. En al helemaal niet wanneer het niet eens gezien wordt, en dan bedoel ik "echt" gezien wat je doet. Uiteindelijk draait het in elk bedrijf alleen maar om de cijfertjes. Dat is jammer, en een harde les. Maar misschien wel nodig om je weer te laten zien waar het wérkelijk om draait in jouw leven.

Veel succes..en sterkte..;-)
Komt goed!

Anoniem zei

Hey,

Niet iets voor jou?
http://www.studenten.nl/nieuws/hogeschool_komt_met_pabo_mannenklas

Belangrijkste is dat je je dromen volgt en waarheid tracht te maken. Het is jouw leven. Zonde om het op te offeren aan een "baas". Zeker als die het toch niet waardeert! (paradox; dat lijkt overal het geval te zijn, jammer genoeg overschatten de meeste mensen die zich "baas" noemen zichzelf en hebben ze een misplaatste arrogante over hun eigen kunnen).

Onthoud: er is geen enkel excuus om niet je dromen na te jagen!

Grts.

K.

KeepSmiling zei

Wat een geweldige reaktie van "anoniem". Ben het er helemaal mee eens.

Follow your dreams!

Kleurrijk Leven zei

Hoop dat je je inmiddels weer wat minder gebroken voelt? Moed houden hoor.... ;-)

Kleurrijk Leven zei

Iedereen weet dat jij nooit klaagt en al helemaal niet bij de pakken neer gaat zitten. Zelfs als je weer een aanval hebt van reuma zoals nu ga je gewoon door. Niet dat dat altijd verstandig is:-; maar het helpt je er elke keer weer doorheen te komen.

Hoop dat het op je werk inmiddels wat beter geregeld is?
Succes met alles!

Kleurrijk Leven zei

Stillekes hier :-)